#31DC2013 Ďeň prvý - červené nechty / Day 1 - red nails




Prvý deň z 31 dňovej nail artovej výzvy - červené nechty. Ja mám taký náročnejší vzťah s červenou. Červené nechty sa mi páčia. Mne sa len nepáči červená na MOJICH nechtoch. Zatiaľ som asi nenašla ten správny odtieň, ktorý by mi svedčal. Alebo som iba ja nejaká divná:D Tak som sa rozhodla rozbiť tú červenú plochu a vytvorila tieto kockované/ kárované nechtíky. Ako tie kockované flanelové košele. Vyzerali by lepšie, keby som na tú tmavšiu červenú použila tenký štetček a nie ten z fľaštičky, ale tak, čo už. Páčia sa mi. Len čistenie kožičky od červeného laku je nočná mora. Laky, ktoré som použila: čierna - Miss Sporty Lasting Colour 080, červená - Paris Memories 220, vínová - Catrice 080 Let’s Talk About Barrie!


1st day of 31 days nail art challenge - red nails. I have very difficult relationship with red. I like red nails, I just don’t like MY nails painted red. Still haven’t found the red that looks good on me. Or maybe I am just weird :D So I decided to break the plain red nail with nail art and created these checkered ones. Like those flannel shirts. It could look better if I used for the darker red nail brush, not just brush from bottle, but never mind. I like them. Just cleaning cuticles from red polish is nightmare. Polishes I used: black - Miss Sporty Lasting Colour in 080, red - Paris Memories in 220, wine red - Catrice in 080 Let’s Talk About Barrie!




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...