#31DC2013 Ďen šiesty - fialové nechty / Day 6 - violet nails






Ako som písala, ďalší nail art bude niečo zložitejšie. Myslím, že som to splnila :) Rozhodla som sa inšpirovať mojou šatkou - bandanou. Tieto šatky mám veľmi rada. Fialkovú mám z Dánska a okrem nej mám ešte dve - čiernu a malinovú. Ako základ som použila Catrice 130 Lucky In Lilac. Veľmi ho nelakujem, lebo z nejakého nevysvetliteľného dôvodu som mala pocit, že mi nesvedčí. Dnes ma ale potešil. Lakoval sa úžasne, stačili dve vrstvy. Dokonca som sa takmer presne trafila do farby. Na to som hodila vrstvičku DM-kového S-he 375, ktorý má v sebe krásny ružový trblietavý prášok. Tzv. paisley vzor som ale nevytvorila na nechtoch, lebo som sa naozaj bála, ako by dopadla moja pravá ruka. A prečo si to neuľahčiť? Stavila som na metódu plastového vrecka (návod tu). Použila som biely Paris Memories (už sa teším, až ho vymením za iný biely) a čierny Juli Rosse Decorative Art Liner. A aby toho nebolo málo, vyskúšala som aj strieborné perličky. Ešte vrstva Essence BTGN Top Coatu a hotovo.


As I wrote, next nail art will be something more complicated and hand drawn. I think I managed it :) I decied to inspire with my bandana. I really like these. This lilac is from Denmark and I have two more - black and raspberry red. As a base for nail art I used Catrice 130 Lucky In Lilac. I am not using it a lot, because of some inexplainable reason I think it doesn't suite me. Today I was pleased with it.  Painting went smoothly, two coats were just enough. Even the colors are the same! On top I used coat of S-he 375, which has beautiful hot-pink shimmer. The paisley pattern I haven't created on my nails, because I was afraid how it could end with my right hand. And why not to make it easier? I used the ziploc bag method (sandwich bag method here). I used white Paris Memories (looking forward to buy new one instead this) and Juli Rosse Decorative Art Liner in black. I even tried new silver beads. One coat of Essence BTGN and I am good to go. 




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...