#31DC2013 Ďen desiaty - gradientové nechty / Day 10 - gradient nails






Nyan už začala opadávať, tak som sa rozhodla ju odlakovať. Ďalším dňom v challenge je gradient. Farebný prechod... Gradienty robím rada. Lebo je to nenáročné, vcelku rýchle a vyzerá to perfektne. Dnes som sa rozhodla pre niečo jesennejšie. Asi už dva týždne žijem s tým, že leto dovideňá, v mojej skrini prevláda čierna, bordová, biela, šedá. Aj keď ani v lete som nechodila moc farebne... :D Asi ma Dánsko zmenilo na ninju. Späť k téme. Jesenná nálada. Je to síce akože západ slnka, ale na mňa to pôsobí jesenne. Takže západ slnka so siluetami riečnych rastlín. Práve ma tato oboznámil, že sa to volá pálka. Najskôr som si nalakovala nechty studenou fialovou Miss Sporty Clubbing Colour 328, ktorý mám asi päť rokov. Potom som našpongiovala malinovo ružovú od Essence Show Your Feet 04 Very Berry (tiež riadna starinka), pod ňu zasa špongiou H&M Sunset Dreams a posledný bol Essence z limitky Blossoms etc... 03 My Yellow Fellow. Cez to celé som jemne špongiou naniesla Golden Rose Paris Magic Color 306, ktorý je mimochodom... aaaaaaah! Teraz ma prenasledujú takéto farby. Trblietok nie je nikdy dosť a ja úplne milujem typ lakov ako je Maybelline Colorama 46. Je to v podstate číry lak s množstvom "sklených" črepiniek. Čiernym Miss Sporty Lasting Colours 080 som namaľovala tie rákosy, teda pálky a pretrela vrstvou Essence BTGN Top Sealer. Tento nail art je silne inšpirovaný fotkou od Chalkboard Nails, až na to že moje sú trblietavé a opačne orientované :D A strašne sa mi páčia!

My Nyan started to fall off, so I removed it today. Next day in challenge is gradient. Transition of colors... I really enjoy doing gradients. Because it is undemanding, quite quick and it looks amazing. Today I decided to do something more autumn-y. Probably two weeks now I am living like, goodbye summer and the black, burgundy, white, gray prevail in my closet. Well, I wasn't wearing that much color during summer... :D I think that Denmark transformed me into Ninja. Back to topic. Autumn mood. It supposed to be sunset, but I feel autumn there. So sunset with some river plants. My dad just told me that it is called cattail flag. Firstly, I painted my nails with cool toned purple Miss Sporty Clubbing Colour 328, which I have around five years. Next I used sponge and raspberry pink Essence Show Your Feet 04 Very Berry (also quite old one), then again with sponge H&M Sunset Dreams and the last one is Essence from limited edition Blossoms etc... 03 My Yellow Fellow. Over that I lightly sponged Golden Rose Paris Magic Color 306, which by the way is... ooooooh! I am chased by colors like this now. Glitter = never enough and I love types of polishes like Maybelline Colorama 46. It is basically clear polish with lots of "glass" flecks. With black Miss Sporty Lasting Colours 080 I hand painted those canes, sorry, cattail flag and topped with Essence BTGN Top Sealer. This nail art is strongly inspired by Chalkboard Nails, except mine is glittery and upside down :D And I like it so much!




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...