#31DC2013 Ďen dvanásty - prúžkaté nechty / Day 12 - striped nails





Prúžky na prúžku. Prúžky a pruhy sú môj obľúbený vzor. Boli časy, keď som celý týždeň chodila oblečená v prúžkoch. A stále majú v mojej skrini prvenstvo. Včera som zase brúzdala na Tumblri a narazila som na jeden obrázok od nail artového guru (ako je to v ženskom rode?) Madeleine Poole. Ona tento čiernobiely prúžok použila na telovom základe. Ja som sa rozhodla vyskúšať jeden z mojich novších úlovkov - Juli Rosse 3L. Je to taká tlmenejšia neónová broskyňová. Veľmi pekná farba. Nalakovala som teda broskynkový základ, zobrala lepiacu pásku, natrihala som si ju a keď bol základ suchý, prilepila som kúsky pásky tak, aby mi v strede nechtu ostal pásik. A potom som namaľovala čierne a biele plôšky. Na tie som použila pečiatkovacie laky od Essence, lebo dobre kryjú (a ja veľmi nepečiatkujem, tak nech sa mi len tak nesušia v zbierke).  Výsledok je veľmi príjemný. Takýto vertikálny akcent na nechte ho pekne predĺži. 

Stripes on stripe. Stripes are my favorite pattern. There were times, when I was wearing stripes all the week. And still, I have lot of striped clothing. Yesterday I was browsing the Tumblr and I stumbled upon one picture from nail art guru Madeleine Poole. She did this black and white stripe on nude nail. I decided to try out one of my newest polishes - Juli Rosse 3L. It is muted neon peach, really nice color. I painted my nails with it, then I cut scotch tape into pieces and when the base was dry I taped nails leaving just stripe in the middle of the nail. Then I painted black and white squares. For those I used stamping polishes from Essence, because they have good coverage (and I am not doing stamping that much so...). The final result is really pleasing. This vertical accent elongate the nail nicely. 




6 komentárov :

  1. Pěkný design :) A ten Juli Rosse jsem u nás nikde neviděla (asi protože jsem tuhle značku doteď neznala, tak jsem ji ani nikdy nehledala),ale má moc krásnou barvu, takové mám strašně ráda :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hej, tá farba je fakt pekná, len sa mi to dosť zle fotilo, lebo vonku bolo hnusne, žiadne normálne denné svetlo a žiarovky vždy skresľujú. A tak to potrebovalo úpravu vo fotošope. Snáď som ju dobre vystihla :) A Juli Rosse patrí pod Ruby Rose, na stránke majú toto "Firma Ruby Rose je lídrom na trhu vo východnej aj v západnej Európe , v produkcii kozmetických výrobkov." Ja viem o jednom obchode u nás v Trenčíne a inde som sa s touto značkou nestretla zatiaľ. Le laky mám od nich asi tri a nemôžem na ne povedať nič zlé. Farby pekné, výber tiež, držia dlho... To je podstatné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahá, děkuji moc za info, zkusím se porozhlídnout někde v okolí, třeba je někde v zapadlejších obchůdcích budou mít :))

      Odstrániť
    2. Rozhodne hľadaj v takých menších drogérkach :)

      Odstrániť
  3. Very beautiful mani :) Amazing colour and decoration :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oh! Thank you! You also have really lovely blog. I had bit problem with the English translation button there, but I managed it:) Interesting combination of languages - Polish and Italian. Nevertheless, beautiful photos! I am following ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...