#31DC2013 Ďen ôsmy - metalické nechty / Day 8 - metallic nails




Juch juch! Konečne som využila moje nové fólie. Teda jednu z tých dvoch, čo mám. Dlho som na nete pátrala, ako ich použiť bez špeci lepidla (pretože keď som ich kupovala, ešte ho nemali) a nakoniec som na to prišla. Úplnou náhodou. U tejto slečny The Makeup Box som našla článok, ktorý mi tú moju "teóriu" potvrdil. Áno, už sa k tomu dostávam... Na transférové fólie sa dá použiť lepidlo na umelé mihalnece! Origoš lepidlo na transférovú fóliu je biele s takým opálovým efektom a po uschnutí je číre. Asi ako lepidlo na umelé mihalnice. A keďže challenge na dnešný deň velí metalické nechty, musela som to vyskúšať. Vybrala som si žlto-zeleno-tyrkysovo-modrú gradientovú fóliu.  A ono to fungovalo! Prinášam vám aj malý video / foto návod ako som to robila.

Yes yes! Finally I used my new foils. Well, the one from two I have. I was searching on the Internet, how to use them without the special glue (because when I bought them, it was not available) and finally, I found it. By coincidence. I saw a post on this blog The Makeup Box that confirmed my theory. Yeah, I am getting there... For transfer foils you can use a lash glue! The original foil glue is white, opal and after drying clear. The same as a lash glue. And because challenge of this day were metallic nails, I had to try it. I chose yellow-green-turquoise-blue gradient foil. And it worked! Here is a little photo / video tutorial how to do it.





Pohľad na moje pracovisko. Vidíte tam všetko, čo som použila - fóilu, ktorú som si nastrihala, lepidlo na umelé mihalnice, štetec a vatovú tyčinku. A ešte lak na nechty, nejakú príbuznú farbu ku fólii, ja som zvolila Essence 52 Out Of My Mind. 

My workspace. You can see all I used - a foil, which I cut into a pieces to fit my nails, a lash glue, a brush and a  cotton bud. And some nail polish as a base. Something similar to foil. I used Essence 52 Out Of My Mind. 



Na nalakovaný a uschnutý základ som potom naniesla lepidlo, chvíľočku som počkala a potom nalepila fóliu. Tú som zahladila vatovou tyčinkou. Treba po fólii dobre pošúchať, aby sa preniesla na celú plochu nechta. 

On polished and dry base I applied a glue, waited a little and placed the foil. I used the cotton bud to smooth the foil. You have to really work on the foil so it will transfer on whole nail. 





Potom už len stačí odlúpiť zvyšok fólie a hotovo. Ak sa stane, že niekde ostali prázdne miesta, stačí opäť zobrať fóliu (ktorú sme práve použili), priložiť na lysinku, pošúchať a odlepiť.

Next you just take of the rest of the foil. If it happens that there are some uncover spots, just grab the same foil and place it on that spot, press and remove.



A takto to vyzerá, keď je hotovo. Čítala a počula som viackrát, že nie je dobré fólie prelakovať nadlakom, lebo stratia lesk. A na Seche Vite a Essence BTGN som dokonca počula, že fóliu akoby stiahnú z nechta. Ja som nakoniec šupla aj topcoat a nie je to žiadna katastrofa. 

And this is how it looks like after work. I read and heard, that it is not the best idea to use topcoat over the foil, because you will lose the shine. Also that the Seche Vite and Essence BTGN topcoat will shrink the foil. I decided to put a topcoat over it and no catastrophe happened. 





Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...