#31DC2013 Ďen osemnásty - polmesiačiky / Day 18 - half moons



Polmesiačiky. Ak náhodou neviete, čo to je, vysvetlím. Táto manikúra bola populárna v dvadsiatych rokoch minulého storočia. Vtedy sa používali väčšinou červené odtiene a lakoval sa len stred nechta - mesiačiky a končeky sa nosili nenalakované. Prípadne nalakované jemnými farbami. Neskôr v štyridstych rokoch sa nosili nenalakované len mesiačiky. V súčasnosti takúto manikúru nosí Dita von Teese, známa burlesque umelkyňa. Toľko z histórie. A teraz k tým mojím... Neviem ako to nazvať. No proste, vitajte do života mojich kratulinkých nechtíkov. Polámalo sa, čo sa len mohlo. Zachraňovala som, lepila. Aj tak to nepomohlo. Jedného pekného dňa sa proste asi vzdali. Nastúpila ťažká technika - nožničky, pilníky. Jediné, čo ma upokojuje je, že ešte stále nimi viem ťukať po stole :D Celkom som sa teda bála, ako bude akákoľvek manikúra na týchto krpáňoch vyzerať. A vyzerala dobre! Teraz zvažujem, že si ich v tejto dĺžke nechám. Je to veľmi praktické a aspoň sa mi trochu zregenerujú. Láčik, ktorý som použila ako základ je od Essence, odtieň 154 Pink & Proud. Po x rázy nadávania na túto moju obľúbenú značku, ktorá zopsula tieto nové laky som sa odhodlala a dala som im ešte šancu. Neviem, čím to je, ale lak je úplne v pohode. Kryje v jednej vrstve (!!!), farba je náááááádherná a dokonca drží! Priznávam, mám trolilinku ošúchané špičky, lebo som intenzívne umývala riad, ale tie, čo mám už doma, tie sa lúpali úplne šialene. Fakt neviem, čím to je, možno skúsim aj ďalšie. Druhý lak, ktorý som použila je New York Colors 266 Battery Park Purple. Tento lak som asi použila prvý raz. Hanba mi, lebo ho mám už asi rok. Obe farby spolu skvelo ladia a z manikúry som úplne nadšená. Aj keď... už sa teším na galaxie! ;)

Half-moons. If you haven't heard of it, by chance, I will explain. This manicure was popular in 20s. That time they were using mainly red and wine shades and only the center of the nail was painted - moons and tips were bare. Possibly painted with light colors. Then in 40s only the moons were left unpainted. Nowadays, Dita von Teese is wearing this manicure. As you may know, she is burlesque artist. That's little bit of history. And now about my... How to call it. Well, welcome to the life of my short nails. What could break, it did. I was rescuing, gluing. Nothing helped. One lovely day they just gave up. Here comes heavy duty tools - clippers, files. Only thing that calm me down is that I still can tap my nails on the table :D So I was quite afraid, how any manicure will look like on these shorties. And it is looking good! Now I am considering leaving them this long/ short. It is very practical and this way they have chance to regenerate. The polish I used as base is Essence 154 Pink and Proud. After ranting many times on my favorite brand, that messed up those new polishes I decided to give it one more chance. I don't know what happened, but... the polish is all right. It's one coater (!!!), color is beaaaaautiful and it is not chipping. Well I have to admit that I have bit worn out tips, because I was washing dishes intensively, but those I have at home, they are peeling like crazy. I seriously have no idea what is going on and I think I will try others too. The second polish I used is New York Colors 266 Battery Park Purple. I used it probably the first time now, shame on me. Both colors go together very well and I am happy about this manicure. But, well... I am looking forward to galaxies! ;)







4 komentáre :

  1. Moc hezká barva toho Essence :) a manikúra k sobě hezky ladí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :) ďakujem... Pink & Proud je fakt pekný a vydržal dokým som ho dnes neodlakovala...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásná manikúra a upravené nehtíky, moc se mi líbí i volba laků :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem:) Dosť som bola nešťastná z toho, ako sa mi polámali... a nakoniec to nie je také hrozné

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...