#31DC2013 Ďen šestnásty - kmeňový vzor / Day 16 - tribal print





Kmeňový vzor, lol :D Tieto moje preklady... Väčinou dievčatá robia rôzne aztécke, africké vzory a pod. Ja som sa silno inšpirovala jednými z posledných príspevkov Judith - autorkou Spector's nails. Aj vzorom, aj farbami. Ale nekopírovala som :) Tento nail art bol dosť rýchly. Nalakovať nechty vrstvou nebíčkovo modrým lakom od New York Color 325 Raindrop, zobrať štetček a džínsovou modrou Catrice 350 Hip Queens Wear Blue Jeans namaľovať krížiky a kosoštvorce. Umyť štetček a vínovým lakom Carice 38 Vino Tinto dokončiť vzor. Na záver prekalovať trblietavými črepinkami Maybelline Colorama 46 a rýchloscnúcim Essence BTGN top coatom. Vzor sa mi veľmi páči a teraz nosím veľa bordovej tak sa mi to hodí k nechtom :)

Usually, nail blogger girls are doing on this day various Aztec, African patterns etc. This mani is heavily inspired by one of latest posts from Judith of Spector's nails. Both pattern and color. But I did it bit differently :) It was pretty quick nail art. Paint nails with sky blue polish from New York Color 325 Raindrop, grab a nail art brush, dip it into denim blue Catrice 350 Hip Queens Wear Blue Jeans, paint cross and diamond shapes on nails, clean the brush and with wine red Carice 38 Vino Tinto finish the pattern. On top use glittery "glass" top coat  Maybelline Colorama 46 and quick dry Essence BTGN top coat. I really love the pattern and I am wearing burgundy color quite often lately so it matches my nails :)




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...