Rimmel - Space Dust



Typická ja. Idem do drogérky, vidím... áááá Rimmel má texturované laky, hmmm... netreba mi... odídem. Potom večer browsujem na nete a tak naťukám "Rimmel Space Dust" a vidím fotky. Páčia sa mi. Idem zas do drogérky. Kúpim si jeden. No a na druhý deň ďalší, lebo prvý sa mi páči! :D A tak mi v zbierke skončili 005 Total Eclipse a 004 Luna Love. Teraz vám niečo o nich poviem.

Typical me. Going to drugstore, seeing... aahhh Rimmel has new textured polishes, hmm... I don't need them... leaving. Then later in the evening, browsing the Internet, typing "Rimmel Space Dust" and looking at those photos. I like them. Again going to drugstore. Buying one. Well and next day another one, because I like the first one! :D And now I have this two in my collection - 005 Total Eclipse and 004 Luna Love. I will tell you something about them. 




Prvý, 005 Total Eclipse, má vo fľašticke čierny základ s tmavo zelenými, duochromatickými, do fialova meňavými črepinkami. Lakuje sa úplne bezproblémov, dve vrstvy. Schne pomerne rýchlo. Čítala som rôzne hrôzy o schnutí textúrovaných lakov. Na nechtoch prevláda tmavo zelená. Občas blikne do modra, do fialova... to tie duochromky. Občas mám taký podivný vzťah s tmavými lakmi a preskočí mi a nepáčia sa mi na mojich rukách. Tento sa mi páči. Nosí sa pohodlne, žiadne zachytávanie  O tom som si tiež prečítala rôzne horory. Výdrž, neviem, lebo na druhý deň som skúšala Lunu :D Ale ten jeden deň držal. Keďže som ho odlakovala, poviem vám aj o tomto aspekte. Odlakovával sa okej, trošku šúchania, nič tragické. Odporúčam acetónový odlakovač.


The first one, 005 Total Eclipse. In the bottle it has black base with dark green, duochromatic, to purple switching flecks. Application was without problems, two coats. It dries pretty quickly. I read lot of scary things about drying of textured polishes. When painted, on nails rules dark green. Sometimes, blue or purple flashes... those are that duochromes. I have sometimes weird relationship with darker colors on my hands. But I like this one. Wearing it was fine, no catching clothing or what. I also read horrors about that. No idea about lasting power, because next day I was trying Luna :D But that one day, it lasted. And because I removed it I can tell you about this aspect too. Removing was fine, bit rubbing, nothing catastrophic. Recommending acetone remover.



Dve foto, jedna na dennom svetle (nie slnku, lebo nebolo) a druhá pod lampou.

Two photos, one at daylight (no sun, not available that day) and second under the lamp.




Tento láčik sa volá 004 Luna Love. Luna, mesiac. Mesiac a ružová? Možno skôr tá láska a ružová? Snáď. Vo fuchsiovom základe nájdete tmavšie ružové, modré a strieborné čiastočky. Možno je to tým, že ružový základ, ružové trblietky, ale nie je tak výrazne trblietavý. Kupodivu, práve Luna sa mi na rukách páčila menej z týchto dvoch. Vlastnosti sú rovnaké ako pri predchádzajúcom. Lakovala som opäť dve vrstvy.


This polish is called 004 Luna Love. Luna, moon. Moon and pink? Or rather love and pink? Perhaps. In fuchsia base you will find darker pink, blue and silver particles. Maybe it is because pink base and pink sparkles, but it is not that sparkling. Surprisingly, the Luna was the one I liked less of those two on my hands. Properties are the same as previous. I painted two coats.



Opäť dve foto, na dennom svetle a pod lampou. Stala sa taká divná vec. Záhadne mi ofialoveli končeky, čo nechápem. Proste boli tmavšie.

Again two photos, daylight and under the lamp. And weird thing happened. Mysteriously my tips went purple. Simply, they went darker. 


Páči sa mi, ako sa šíria trendy. Teraz textúrované laky má snáď každá značka. Tieto od Rimmelu sa mi páča, ale zvyšné tri by som si už nekúpila. Akosi mám dosť zatiaľ. Ešte mám doma štyri neoskúšané tohoto typu :D Rozhodne by bol ale zaujímavý nejaký nail art, videla som už rôzne gradienty, pečiatkovanie. Kto má textúrach záľubu, rozhodne vyskúšajte, neobanujete.


I really like, how the trends are spreading. Like almost every brand has textured polishes now. These from Rimmel I like, but I won't buy the rest of the collection. It's kind of enough for me now. I still have four untried textured polishes in my stash so :D But definitely some nail art such as gradients and stamping can be interesting. If you like textured polishes, go and try the Rimmel's ones, you won't regret.




8 komentárov :

  1. No tak ten zelenej musí být můj, přes to nejede vlak !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No moc se mi líbí, jak pěkně jsi nafotila ten Total Eclipse! Mně se moc nedařilo zachytit ten třpyt, ale tobě se to povedlo skvěle. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem. Ja som mala asi desať foto narobených a zrovna vtedy pekne vonku svietilo slnko tak som to využila... Verím, že tí, čo pracujú oproti v budove si už o mne myslia všeličo, lebo vždy fotím pri okne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten Eclipse je nádherný, takový sháním už déle. Takže hned pro něj letím do drogerie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Texturovany nemam ani jeden a doteraz aj ked som pozerala rozne clanky, nebola som presvedcena, ze nejaky vazne chcem. A teraz je to tu. Ten zeleny chcem! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...