#31DC2013 Ďen dvadsiaty tretí - inšpirované filmom / Day 23 - inspired by a movie



Alica v krajine zázrakov... Toť inšpirácia pre tento deň výzvy. Prečo? Ak niekto ešte nezaregistroval, moje meno je Alica. A som na to patrične hrdá :D Nechcela by som sa volať inak. Zhodou okolností milujem aj túto psycho rozprávku. Ujo Lewis Carrol vraj nebol celkom okej, keď ju písal. To mi však nevadí a aj ja si občas žijem vo svojej "krajine zázrakov". Pre české publikum, som strašne háklivá na premenovanie Alice na Alenku :D Alica v krajine zázrakov už bola spracovaná na rôzne spôsoby - kniha, film, divadlo, krasokorčuliarske predstavenie, seriál, počítačovú hru (trochu zvrátenú Alicu, ale o to radšej ju mám rada ;) )... Ja som si vybrala pôvodnú Disneyovku z 1951. Príde mi taká "najklasickejšia". Páčila sa mi aj od pána Burtona, ktorého filmy zbožňujem, ale mačka Škľabka je proste fialovo ružová a nie modrá :D

Alice in Wonderland... That's inspiration for this day of challenge. Why? If someone haven't notice yet, my name is Alica (in English Alice). And I am appropriately proud of it :D I wouldn't like to have different name. And by coincidence I also love this psycho fairytale. They said that Mr. Lewis Carrol wasn't completely okay, when he wrote Alice. But I don't mind, I also sometimes live in my "wonderland". Alice in Wonderland was turned into books, movies, theater, figure skating shows, series, PC game (kind of twisted Alice, but I love it :))... But I chose the one done by Disney from 1951. For me it is the most "classical" one. I liked it directed by Tim Burton too, I love his movies, but Cheshire cat is simply purple and pink, not blue :D




Tak a k nechtom. Na palec som si namaľovala čierno-bielu šachovnicu. Na ukazováku mám Alicinu hlavu, žlté vlasy s typickou čiernou mašľou a obočie/ oči, čo si vyberiete :D Prostredník zdobí červeno-čierny pásikavý vzor so srdcovou kartou, na počesť Červenej kráľovnej. Na prstenník som namaľovala Klobúčnikov klobúk s cenovkou 10/6 a na malíčku mám srsť mačky Škľabky. Ešte že nereálnu, to by sa mojej alergii nepáčilo :)

So, my nails. On thumb I painted black and white checkerboard. On index finger I have Alice's head, yellow hair with typical black bow and brows or eyes, as you like :D Middle finger is decorated with red and black stripped pattern and heart card, honoring Red Queen. On my ring finger I painted Mad Hatter's hat with price tag 10/6 and on my pinkie I have fur of Cheshire cat. Fortunately not real, my allergy wouldn't like it :)




Slimáčim tempom sa blížim k záveru "septembrovej výzvy"... Držte palce :)

As a snail, I am moving towards the end of "September challenge"... Fingers crossed :)




3 komentáre :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...