Oh, whatever!

Opäť raz sa mi dolámali nechty. Ja už neviem, či mám málo vitamínov, či v čom je problém...

Oh, whatever!

Opäť raz sa mi dolámali nechty. Ja už neviem, či mám málo vitamínov, či v čom je problém...

Oh, whatever!

Včera, keď som si ich dávala dokopy a robila každotýždennú údržbu kožičky, som sa rozhodovala, či si zas raz nedám umelé. Je to celkom robota, upraviť tie plastové a to sa mi nechcelo. Našťastie, niečo mi na tých rukách ostalo. Minule som na Tumblri narazila na nail art od Mr. Candiipants s nápisom "whatever". Dnes sa mi to celkom hodilo. Veď, čo už iné som na to mala povedať. Inak whatever sa (pre mňa) ťažko predkladá do slovenčiny - akokoľvek je asi najschodnejšie. Ja ho zvyknem používať aj v bežnej komunikácii a patrí tak celkovo medzi moje obľúbené výrazy. Chcela som to ale ešte trošku vyšperkovať a keďže som našla ešte jeden inšpiračný obrázok od Hey, nice nails!, bolo rozhodnuté - whatever s kvetinkami v nežných farbách. Presne to som teraz potrebovala...

Once again, my nails are broken. I really have no idea, if I have some vitamin deficiency or what... Yesterday, when I was trying to shape them somehow and doing once-a-week cuticle maintenance, I was deciding if I put on some fake nails. It takes quite a time to shape fake ones. But luckily, I still have some length there. I saw some nice nail art on Tumblr from Mr. Candiipants with lettering "whatever". Today it was really appropriate. What else to say to my nails. I use whatever in common conversation and it is one of my favorite expressions. I also wanted to embellish the letters a bit and because I saw another picture from Hey, nice nails!, decision was done - whatever lettering with flowers in delicate colors. That is exactly what I needed now...

Oh, whatever!

Možno nevyzerajú až tak krátke, ale už som sa chvíľku vytešovala, že aspoň trochu podrástli. Z nejakých neznámych príčin tie na ukazovákoch ostali mäkké ako papier a vždy deň po nalakovaní, mi všetko zliezlo dole. Snáď sa to zlepší. S nail artom ako takým som veľmi spokojná, hrozne sa mi páči tá dievčenská nevinnosť s kvetinkami a tak celkovo :) Na palcoch mám len modré bodky na marhuľkovom základe. 

Maybe they don't look that short, but I was really happy that they got bit longer. Nails on index fingers were really soft and bendable like paper and my nail art always chipped off the very next day. Hopefully they will get better.

I am actually very happy with this nail art, I really love that girly cute innocence with flowers and stuff :) On my thumbs I have only blue dots on peachy base.

Inšpirácia...

Inspiration...






2 komentáre :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...