Divokosť v srdci / Wild at heart



Srdiečka, ružová, červená, sladkosti, Valentín, ňuňu... Nie že by som bola z tohoto sviatku niekedy nejak na vetcičky. Ako vraví jedna múdra veta: "Fuck Valentine's day, I love you every day!" Slušne "Kašlem na Valentína, ľúbim ťa každý deň!" S čím aj súhlasím, veď láska nie je o jednom sviatku, jednom dni. Tak či tak, my si aj doma (s rodičmi :)) dávame nejaké tie maličkosti. Tiež sa pritrafilo, že som zadaná (už tri týždne! :)). Tak celá tá valentínska tématika ma trošku chytila. 




Tento srdiečkový leopard na gradientovom základe je inšpirovaný slečnou Robin z http://rexxxdidit.tumblr.com/. Ale videla som ju aj na iných blogoch. Každopádne sa mi páčil ten gradient v pozadí. Na bielo nalakované (umelé nechty, opäť), som vejárovitým štetcom postupne urobila prechod do ružovej . Nechcelo sa mi paprať sa so špongiami a s týmto štetcom to išlo ako po masle. Potom som bodkovačom urobila srdiečka a tenkým štetcom som ich orámovala čiernou a pridala som nejaké tie bodky. Celý nail art som prelakovala nadlakom. Dumala som aj nad trblietavým, ale vravím si, už je to dosť cukrové :D 


Hearts, pink, red, sweets, Valentine's, all the cuddly stuff... I am not that crazy about this holiday. As one wise sentence says: "Fuck Valentine's day, I love you every day!" And I agree with that, because love is not just about one day. Anyways, we treat each other among our family with some little gifts. And also one thing happened, I have boyfriend now (3 weeks :)). So all that Valentine's day theme catch me a bit.

This heart-shaped leopard pattern on gradient background is inspired by miss Robin from http://rexxxdidit.tumblr.com/. But I also saw it on other blogs. Anyway I really liked that gradient background. On white painted nails (fake ones, again) I did the pink gradient with a fan brush. Doing the gradient with sponge is too messy but with this fan was easy peasy. Then with dotting tool I did the hearts and with thin brush I rimmed them with black and added some random dots. Then I added top coat. I was thinking about some glitter, but I was like, it is sweet enough just like that.






6 komentárov :

  1. O my god thank you so much for recreating this! I'm very excited because this is the first time someone recreated one of my design haha :D Yours look really good!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hey! Well it is really nice one, so why not?! :) But I can imagine how you feel ;) And thank you too. Keep up good work, I really love your stuff!

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...