Grandžový karneval / Grungy carnival





Dnes si tak idem od drahého a "záhadne" ma to vcuclo do nášho Prioru. Vlastne mala som v pláne tam ísť, ale kvôli úplne niečomi inému. No a je tam taký ten stánoček/ miniobchodík, kde majú laky Golden Rose. Prechádzam okolo a skoro som skolabovala. V prvom momente som myslela, že došlo k rozšíreniu rady "Jolly Jewels", ale na fľaštičke bol iný názov - "Carnival". Nespomínala som si, že by ho nejaká nechtová maniačka spomenula, ale neváhala som ani minútu. Vybrala som si asi najzaujímavejší kúsok, číslo 12. Obsahuje šesťuholníčkové glitre v modre, červenej a čiernej farbe a biele chlpacinky. Ostatné boli kombináciou farebných a bielych glitrov, alebo jednofarebné. Nedá sa povedať, že by neboli pekné, ale nemožem toľko rozhadzovať :D Potom som zvyšok cesty domov dumala, čo s ním. Nakoniec som sa rozhodla pre kombináciu čerešňovo červenej a tmavo šedej aby všetky ostatné farby glitríkov vynikli. Na ostatné nechty som polosuchým štetčekom ponatierala trochu laku pre grunge/ distressed efekt. Musím povedať, že viac sa mi tento nadlak páči na šedej ako tej červenej. Nabudúe ho skúsim cez nejakú telovú farbu. Vy ste o tejto rade lakov vedeli? :)

Today, when I was coming back home from my boyfriend, I was very mysteriously "sucked in" one of our malls. Actually, I wanted to go there but for complete different reason. And there is this little kiosk/ little shop and they have Golden Rose polishes there. I was walking by and I almost fainted. At first I thought that it is extended line of "Jolly Jewels", but there was a different name on it - "Carnival". I was not aware if someone mentioned these polishes, but I didn't hesitate any minute. I chose I think the most interesting piece, number 12. It contains hexagonal glitter in red, blue and black color and white strands. Other polishes were either single color or one color and white glitter. I can't say the weren't pretty, but I can't spend that much right now :D As I was walking home I was thinking, what I will do with it. Eventually I decided for combo of cherry red and dark grey so all glitter can pop. On the rest of my nails I did some smears with almost dry brush for grunge/ distressed effect. I have to admit that I like more the one with grey base. Next time I will try it over some nude. Did you know about these polishes?







3 komentáre :

  1. Tieto laky si nemám veľmi kde kúpiť, ale googlila som si ich, lebo sú také zaujímavé. Dúfam, že tento veselý láčik nám ukážeš aj na inom podklade, lebo teraz veľmi nevynikol :) Ale vypsdá fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, veľmi mi to nevyšlo... Ako som písala, páčili sa mi aj iné, ale financ nemám teraz:D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...