Ružová! / Pink!




Po nákupe troch ružových lakov sa ani nedalo inak, ako ich nakombinovať :) V podstate to bola manikúra bez akéhokoľvek rozmýšľania. Pridala som ešte oranžový lak z H&M, ktorému som strhla nálepku, ale tipujem nejaký "Sunset čosi". Tak nakoniec - glitre, sendvič, gradient... S výsledkom som bola veľmi spokojná, ale moje nechty sú stále mäkučké, a laky sa z nich lúpu dva dni po nalakovaní. Čo ma však zarazilo, že Gabriella Salvete, čo som mala na ukazováku, mi zafarbila nechty na oranžovo, aj keď som mala podlak. Budem musieť vyskúšať iný...

After buying three pink polishes it was clear what I will do :) This time it was really unprepared manicure, just combining stuff. I added one orange polish from H&M, without label but I can remember "Sunset something". So finally - glitter, sandwich, gradient. I loved the result, but my nails are still so soft and polish is peeling off after two days. And what bothered me the most, after removing polish, the Gabriella Salvete one I had on index fingers stained my nails orange, even I wore basecoat. I have to try other one with this polish...




3 komentáre :

  1. moc hezké nehtíky! nejvíce se mi líbí asi verze na prsteníčku a malíčku:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké kombinace! Všechno takové slaďoučké, veselé a pěkně sladěné, s růžovou se zkrátka nedá šlápnout vedle :D Na prostředníčku to je jen samostatný JJ nebo pod ním máš ještě jiný?
    A gratuluju k návratu tvých nehtů!! :D Ať pěkně rostou :))

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...