Jahodový koktejl / Strawberry milkshake

Essence opäť vynovila laky. Okrem iného... Pár krát som sa okolo nich prešla.

Jahodový koktejl / Strawberry milkshake Essence opäť vynovila laky. Okrem iného... Pár krát som sa okolo nich prešla.

Nezaujalo ma takmer nič, keď nerátam to, že tam nie sú všetky. Napr. kde do pekla je 176 Headphones On! ??? Asi pri tretej obchádzke DMky som si všimla tento lak 182 Hello Rosy. "Farba pekná... hmm, zase texturovaný... hmmm, tieto ich nové laky, to sa zas olúpe...hmm, chcem ho?... Kuknem na nete obrázky a recenzie..." Takto nejak vyzeral môj vnútorný monológ. Asi na piatu návštevu drogérky som si ho teda dala do košíka. Nakoniec som sa z neho celkom aj vytešovala. Je to veľmi pekná (staro) ružová farba, v angličtine "tea rose". Veľmi dievčenská. Najviac ma zaujali tie tmavšie ružové glitre. Hneď mi to niečo pripomenulo. Posledný rok som veľmi dobrá kamarátka s mixérom a smoothies vyrábam ako na bežiacom páse :) Takže... Rozmixované jahody s mliekom = jahodový koktejl/ milkshake/ smoothie/... :D Nedalo sa teda inak, ako doplniť ho o nejaké tie jahôdky a rozliate mlieko :)

Essence has new polishes again. Beside others... Few times I walked around. Nothing really catch my eye, only maybe that some are missing. For example, where the hell is 182 Headphones On! ??? On my third visit in drugstore I saw this polish 182 Hello Rosy. "Color is nice... hmmm, another textured... hmmm, these new Essence polishes, it will peel off... hmmm, do I want it?... I will look on some reviews and pictures..." This was my internal monologue. When I was there for fifth time I bought it. And actually I am really happy that I did. It is really lovely tea rose pink. Very girly. I was interested by those bigger pink glitter. It reminded me something immediately. Recently I was really good "friend" with my food processor and smoothies which I am making :) So... Mixed strawberries with milk = strawberry milkshake/ smoothie... :D So I had to add some strawberries and spilled milk :)

Jahodový koktejl / Strawberry milkshake

Jahodový koktejl / Strawberry milkshake

Jahodový koktejl / Strawberry milkshake

Jahodový koktejl / Strawberry milkshake

Malý update - ja teda neviem ako vy, ale ja už začínam byť pekne nahnevná na Essence. Je to len mnou a mojimi nechtami, že sa tieto novšie verzie olúpu za jeden deň? Je mi ľúto, ale z rady Color & Go si už asi nekúpim žiaden, pokiaľ s tým niečo neurobia.

Little update - not sure if you have this problem too, but I am getting pretty upset about Essence. Is it just me, or is there something with my nails, that these newer versions are peeling off after one day? I am very sorry but I won't buy any new one from Color & Go line, until they will do something about it.




6 komentárov :

  1. Tak tohle jsou zaručeně nejvíc mňamkózní nehty, co jsem kdy viděla ! :D Moc povedený !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ďakujem... ešte tak mať voňavý nadlak, čo mala Essence, ten by to zaklincoval:D

      Odstrániť
  2. No olupuju sa vsetky Colour and Go. Ja som si uz tiez ziadny radsej nekupila lebo to je skoda penazi aj nervov. Iba laky z limitiek mi vydrzia tak 3 - 4 dni.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt ma to hnevá. Tie peniaze by sa dali aj lepšie využiť, ako na lak ktorý mi teraz bude stáť v krabici... Žiadne Color & Go, pokým s tym niečo neurobia. A limitky, ktoré sa ku nám dostanú ma takmer nikdy neoslovia... Najlepšie, ako vždy napíšu na FB "Pekná limitka, že? Tak túto mať nebudeme" Plačem :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...