Dokonalý / The perfect one




Vôbec nepreháňam! L'Oréal Paris Color Riche 856 Peach Neglige je lakom, po ktorom som už dlhšie pátrala. Béžové/ telové laky nosím veľmi rada a keď som videla v drogérke tento a navyše so zľavou, neváhala som ani minútu. Tieto bledunké odtiene, takmer biele sa aj príznačne nazývajú "off white". Navyše stále slintám nad OPI My Vampire Is Buff a tento vyzerá celkom príbuzne. Peach Neglige je v dvoch vrstvách kryjúca krémovka. Toho krytia som sa celkom bála. Predsa len s podobnými lakmi mám skúsenosti, že sú riedke, dierujú a pod. Je príjemne tekutá, takže sa s ňou lakovalo bez problémov. Výdrž by mal tiež dobrú, nebyť mojich mäkkých nechtov a túry v západných Tatrách :D Už teraz patrí medzi mojich obľúbencov.


I'm not exaggerating, at all! L'Oréal Paris Color Riche 856 Peach Neglige is a polish I've been hunting for quite a time. I love beige/ nude polishes and when I saw this one in drugstore and what is more with discount, I didn't hesitate a minute. These pale shades, almost white have a peculiar name "off white". Also I still drool over OPI My Vampire Is Buff and this one looks similar. Peach Neglige is a creme polish with good coverage in two layers. I was actually quite affraid if it will have enough coverage. After all I have experiences with similar polishes being watery and streaky. This one is liquid enough so it was a dream to apply. Staying power would be good too, were not for my soft nails and hiking in Western Tatras :D This one already belongs among my favorite polishes. 




4 komentáre :

  1. To je krása, milujem tieto takmer biele laky! My Vampire Is Buff mám aj ja na wishliste, tak sa možno poobzerám po tomto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hodle dlouhou dobu jsem podobné odstíny moc nemusela, taky jich doma moc nemám, ale postupně jim přicházím na chuť:) Tento je opravdu nádherný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám tento "problém" s červenými lakmi... vlastním len pár :D

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...