Kontrastný karneval / Contrast Carnival


A máme tu 150-ty príspevok! Hurá! :) Som rada, že ho môžeme osláviť týmto veselým nail artom.

Laky Carnival od Golden Rose som opäť dlhšiu dobu obchádzala s povzdychom, lebo som sa nevedela rozhodnúť, ktorý chcem. Alebo teda, ktoré... Kamoš internet pomohol vybrať. Nakoniec som si zadovážila číslo 14 (žlté matné glitre) a 08 (fialové matné glitre), ktorý vám ukážem zas inokedy. Dnes teda predstavujem Golden Rose Carnival 14. 


And here is the 150th post! Hurray! :) And I'm glad that we can celebrate it with this cheerful nail art. 

I was, again, walking around Carnival polishes from Golden Rose for a while sighing, which one to choose. Or better, which ones... My friend Interned helped me to decide. In the end I got number 14 (yellow matt glitter) and 08 (purple matt glitter), I will show you that one next time. Today I present Golden Rose Carnival 14. 


Posledný pokus o spárovanie Carnivalu s podkladovým lakom mi veľmi nevyšiel, preto som sa tento raz sústredila na to, aby pekne vynikol. Vybrala som si teda kontrastnú tyrkysovú. V tomto prípade išlo o Essence 38 Choose Me. Všetci vieme, aký je skvelý, tak ho nebudem opisovať. Jediná smola, že z neho ostala žuvačka, ktorú nemožno ničím už zachrániť. Nemusíme ale plakať, dá sa nahradiť Dermacolom One Coat číslo 125 (ktorý má kryť v jednej vrstve, že ha!, ale o tom nabudúce). 

Na tyrkysový základ som na prostredník a prstenník nalakovala Carnival. Lak je super, glitre sa dajú pekne rozmiestniť. Vo vnútri fľaštičky sa to hmýri geometriou. Štvorčeky, čiarky, bodky. Ako som spomenula, glitre sú matné. Teda neligocú sa tak, ako je zvykom. To, čo je bežné u rôznych indie značiek, sa v komercii  veľmi nevyskytuje. Preto sú pre mňa tieto laky pokladom. 

Na zvyšné nechty som sa rozhodla pre dva rôzne vzory, cik-caky a prúžky. Tie som maľovala pomocou žltého laku od  Essence 95 Wanna Be Your Sunshine. Na to, že som to maľovala len tak, voľnou rukou, sú celkom vydarené :) Ako podklad po toto všetko som použila zlupovaciu bázu od Essence z limitky Ready for boarding (lebo glitre). Celé veľdielo je prelakované rýchloschnúcim Insta Dri od Sally Hansen. Opäť som sa k nemu vrátila po NYC Turbo Dry, aj keď som zvažovala kúpu toho nového od Astoru. Máte s ním niekto už skúsenosti?


Last attmpt to pair Carnival polish with base color was not very successful, so this time I really focused on to make it stand out. So I picked contrasting turquoise. In this case it is Essence 38 Choose Me. We all know how amazing it is, so I'm not going to write about it today. But it's a shame that mine turned into a bubble gum, that can't be saved. But don't cry! I found (this is interesting only for readers from Slovakia, Czech and maybe around) Dermacolom One Coat nuber 125 (hah! they say one coat, but about that next time). 

On turquoise base on middle and ring finger I painted Carnival. Polish is great, glitters can be nicely spreded on the nail. Inside it is all about geometry. Squares, lines, dots. As I wrote, glitters are matt. That means that they are not shiny as we are used to. What is common in indie brands, in commerce is quite rare. That's why these polishes are such a treasure to me. 

On the rest of my nails I decided to paint two patterns. Chevrons and stripes. I used yellow polish from Essence 95 Wanna Be Your Sunshine. They are free handed and actually quite clean :) Under this all I used peel off base from Essence's limited edition Ready for boarding (because of glitters). Over the top I painted layer of Sally Hansen's Insta Dri, but I was considering buying a new Astor one. Anyone using it?






Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...