Melóny / Melons




Melón je jedno z mojich najobľúbenejších ovocí. Aj vizuálne :) Navyše sa v poslednom čase roztrhlo vrece s melónmi na nechtoch, tak som sa rozhodla tiež si nejaké vyčariť.

Základ je ten istý ako v predchádzajúcom článku - L'Oréal Paris Color Riche 856 Peach Neglige. Po tom, ako som nafotila lak samotný, som sa pustila do maľovania. Rozhodla som sa pre dva motívy - jeden melón a melónový vzor. Postup bola ale vždy rovnaký. Namaľovať ružový trojuholník na ktorý som použila NYC Spring Tulip. Zospodu som ho orámovala zelenou od Catrice Miss Piggy's BF a nad ňu bielou Rimmel White Hot Love. Čiernym lakom Rimmel Black Out som nabodkovala akože semienka. Pretože sa mi to stále zdalo nejak málo, dorobila som ešte modré kvapky (vody... veď, watermelon, ha! :D) a bodky. Na ne som použila NYC Raindrop.

Čo sa týka melónov, ešte by som rada skúsila jedny inšpirované Nailasauruskou :)


Melon/ watermelon is one of my favorite fruits. Visually too :) Besides recently everyone was doing a watermelon nail art, so I decided to create some too.

The base is the same as in previous post - L'Oréal Paris Color Riche 856 Peach Neglige. After I took pictures of it I started painting on top of that. I picked two motives - one melon and melon pattern. The method was the same for each nail. Paint pink triangle with NYC Spring Tulip. From the bottom I rimmed it with green from Catrice Miss Piggy's BF and above that I used Rimmel White Hot Love. With black polish Rimmel Black Out I dotted the seeds. Because it seemed bit empty to me I added some blue drops (of water... you know, watermelon, ha! :D) and dots. To do this I used NYC Raindrop.

I would really like to try another melon nail art inspired by Nailasaurus :)





2 komentáre :

  1. Rozkošné!!!! :-) A tie mini melóniky sú najlepšie. Ešte že mám jeden v chladničke, hneď si ho idem dať! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...