Tisícero očí / Thousand eyes

Tento nápad som si nosila v hlave veľmi dlho.

Tisícero očí / Thousand eyes

Tento nápad som si nosila v hlave veľmi dlho.
Už keď som tú šatku v obchode videla, som vedela, že to bude skvelý námet na nail art :) Lak v odtieni tyrkysovej farby nebol problém v mojej zbierke nájsť. Ostávalo ho už len vhodne dokombinovať. Zvolila som studenú béžovú a na ňu tyrkysové trblietky. Okrem mňa mal z tejto manikúry najväčšiu radosť priateľ. Už len vďaka tej šatke som stále počúvala: "...tisícero očí, epa, epaaa...".  Tento výkrik pochádza z filmových Simpsonovcov. Neskôr mi to aj našiel na jútube :D Keby som náhodou veriť nechcela... :)

I had this idea in my mind for such a long time. Actually, when I saw this scarf, I knew I will use it as an great inspiration for nail art :) It was easy to find a nail polish in similar turquoise shade in my stash. I just needed to pair it with something. I chose cool beige and on top turquoise glitter. My boyfriend was really excited about these nail art. Since I had that scarf all I heard was: "thousand eyes, epa, epaa..." (not sure if it is right in English). This is from Simpsons movie. Then he found it on youtube so I can see it with my own eyes :D

Tisícero očí / Thousand eyes

Tisícero očí / Thousand eyes

Tisícero očí / Thousand eyes




2 komentáre :

  1. Super!!! Fakt krásne! A obdivujem, že sa ti to chcelo robiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem.... Ono to vlastne nebolo nejak náročné. Kúpila som si nové štetce na detaily ;)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...