Bodkovaná manikúra / Dotticure

Dnes mám pre vás bodkované nechty inšpirované mojou sponou do vlasov.

Bodkovaná manikúra / Dotticure

Dnes mám pre vás bodkované nechty inšpirované mojou sponou do vlasov.
Vlastne, lakovala som ich v piatok s tým, že v pondelok napíšem príspevok, ale nemala som ani fotky upravené ani počítač, lebo môj je v oprave... Ale potešujúce je, že manikúra vydržala takmer v celku až do dnes aj napriek driapaní sa po skalách na túre na Malý Rozsutec ;)

Sponu som kúpila v Dmke. Už dlhšie som chcela nejakú podobnú a teraz mali polovičné zľavy na niektoré doplnky. Má jednoduchý bodkovano-cikcakový vzor v štyroch farbách - ružová, žltá, zelená a modrá.

Today I have for you this dotticure inspired by my hair clip. Actually, I did them on Friday tso I can write a post on Monday, but I haven't time to edit photos and my laptop is still in repair... But it's satisfying that this manicure last until today without major chipping regardless the hiking and climbing the rocks in Malá Fatra ;)

The hair clip I bougth at DM drogerie. I was looking for something similar lately and it was on discount. It has a nice dotted zig-zag pattern in four colors - pink, yellow, green and blue.

Bodkovaná manikúra / Dotticure

Ako podklad pre prostredník a prstenník som použila fuchsiový Miss Sporty Clubbing Colours 347. Potom som scmatla bodkovač a postupne som ho namáčala do ružového laku Claudia Rovelli (nie je ho veľmi vidno, mala som použiť bledší), do žltého Maybelline 749, do zeleného Catrice Miss Piggy's BF a modrého Catrice Blue Cara Ciao.

Na ostatné nechty som nalakovala čierny Rimmel Black Out a na každý nehet urobila bodku. Už dlho som nemala na nechtoch nič tmavé, tak sa mi akosi žiadalo nalakovať čiernu.

As a base on middle finger and ring finger I used fuchsia Miss Sporty Clubbing Colours 347. Then I grabbed dotting tool and gradually I dipped it in pink polish Claudia Rovelli (it is not that visible, I should use something lighter), in yellow Maybelline 749, into green Catrice Miss Piggy's BF and blue Catrice Blue Cara Ciao.

On the rest of my nails I painted black Rimmel Black out and on each nail, near to cuticle, I did a dot. For a long time I didn't have anything dark on my nails so...

Bodkovaná manikúra / Dotticure

V poslednom čase mám pred očami samé zaujímavé vzory na rôznych veciach, ktoré by som chcela aplikovať na nechty... A čo vy? Čo vás naposledy inšpirovalo? :)

I'm seeing some interesting patterns around me lately, that I would like to paint on my nails... And what about you? What inspired you last time? :)




2 komentáre :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...