Essence Road Trip 03 I Don't Care! I Love It!

O tomto laku som tvrdila, že ho nepotrebujem. Vo fľaštičke vyzeral, ako každý druhý tyrkysový duochromkový lak, aké už v zbierke mám.

Essence Road Trip 03 I Don't Care! I Love It!

O tomto laku som tvrdila, že ho nepotrebujem. Vo fľaštičke vyzeral, ako každý druhý tyrkysový duochromkový lak, aké už v zbierke mám.
Ale potom som videla na internete obrázky a bolo rozhodnuté. Potrebujem ho!

I said about this polish, that I don't need it. In the bottle it looks like many others turquoise duochrome polishes, that I have in my collection. But then I saw pictures on the Internet and the decision was made. I need it!

Essence Road Trip 03 I Don't Care! I Love It!

Na zadnej strane fľaštičky je napísané, že sa mení na svetle z modrej na tyrkysovú. To dokonale spĺňa. Od tyrkysovej s väčším podielom zelenej až po elektricky modrú. Lak je tvorený jemnulinkými čiastočkami. Tým mi veľmi pripomína Lavu od Sally Hansen a Blue Bug od Giny Tricot. Jedinou nevýhodou tohto krásavca je jeho konzistencia. Je veľmi tekutý a treba ho aspoň tri vrstvy. Naopak ma prekvapil tým, že moje nechty neopustil po celé štyri dni.

On the back of the bottle is written, that it change its color in light from turquoise to blue. And it is true. From greenish turquoise to electric blue. The polish is made of tiny little particles. It reminds me Lava from Sally Hansen and Blue Bug from Gina Tricot. Only drawback of this beautiful polish is its consistency. It is quite runny and you need at least three coats. On the other hand it surprised me that it stayed on my nails for four days.

Essence Road Trip 03 I Don't Care! I Love It!

Essence Road Trip 03 I Don't Care! I Love It!

V každom svetelnom zdroji vyzerá inak. No najkrajšie však na slniečku. A ako povedal môj drahý, je to taký hovniválik :) (ktorý mi tiež poslal tento ilustračný obrázok)

In every light source it looks different. But I loved it most in the sunlight. And as my boyfriend said, it is such a dung beetle :) (and he sent me this illustrative picture)





2 komentáre :

  1. Aj mne pripomenul ten odtieň toho chrobáčika :D Každopádne ale na nechtoch vyzerá veľmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odtieň je veľmi pekný, len na tej prvej fotke mám také staré ruky... blbé svetlo

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...