Šikovné baby dostanú viac / Smart Girls Get More

"Koktejlíky" som objavila v novom obchode v našom trenčianskom Priore.

Šikovné baby dostanú viac / Smart Girls Get More

"Koktejlíky" som objavila v novom obchode v našom trenčianskom Priore.
Po vyhľadaní značky Smart girls get more som zistila, že ide o poľsko-chorvátsku kozmetickú značku. Tieto laky sú z ich tohtoročnej jarnej kolekcie pastelových lakov s názvom "Delicious pastels". Cena bola bezkonkurenčná 0,89 €. Fľaštičky sú síce malé, ale laku v nich je dosť. V kolekcii sú aj ďalšie pastelové krémovky. Okrem týchto lakov majú na stránke  aj iné, rôzne holografické, metalické, glitrové... Na tie som žiaľ zatiaľ nenarazila.

Vybrala som si odtiene 107, 108, 109 a 110 (takto sú usporiadané aj na fotkách). Všetky laky sú krémové s drobulinkými čiernymi čiastočkami.

I spot these "milkshakes" in one new shop in our shopping centre in Trenčín. After seraching for the brand Smart Girls Get more I found out, that it is a polish/croatian cosmetic brand. These polishes are from their spring 2014 collection of pastel polishes with name "Delicious pastels". The price is great 0,89 € for a piece. Bottles are little but there is quite lot of polish. In this collestion there are also pastels with creme finish. Except these polishes thez have on their site other ones, various holographic, mettalic, glitters... Unfortunatelly, I haven't see them there.

I picked shades 107, 108, 109 and 110 (they are arranged the same way on the pictures). All the polishes are creme with tiny black particles.

Šikovné baby dostanú viac / Smart Girls Get More

Šikovné baby dostanú viac / Smart Girls Get More

Šikovné baby dostanú viac / Smart Girls Get More

Šikovné baby dostanú viac / Smart Girls Get More

Rozmýšľala som, čo s nimi vykúzlim. Rozhodla som sa pre jednoduchý gradient s využitím všetkých štyroch lakov. Zo žltej do broskyňovej a z bielej do ružovej. Laky sú tekutejšie a na plné krytie by bolo treba asi tri vrstvy (najmä biely). Ja som si pre jednoduchšiu aplikáciu zvolila biely základ Rimmel White Hot Love. Pôvodne som chcela laky nanášať špongiou, ale na nechte ostávali len čierne zrnká. Preto som používala lak priamo. Vďaka ich krycej ne-schopnosti sa dali pekne prepojiť aj bez ďubkania špongiou. A tu je výsledok. Určite pôjdem ešte nejaké laky tejto značky okukať a možno aj kúpiť :)

I was thinking what to do with them. In the end I decided to do simple gradient using all of them. From yellow to peach, from white to pink. Polishes are bit runny and for full coverage you will need three coats (at least for the white one). For easier application I painted white base Rimmel White Hot Love. I planned to use a sponge to do the gradient, but it left only black dots on my nails. So I used the polish straight with the brush. Because of their coverage I was able to nicely mix them together without dabbing with sponge. And here is the result. I will definitely hunt for more polishes from this brand.

Šikovné baby dostanú viac / Smart Girls Get More

Šikovné baby dostanú viac / Smart Girls Get More




4 komentáre :

  1. O značce slyším poprvé, ale laky mají moc hezké:) Grandient s nima byl výborný nápad:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobne, až dokým som nenarazila na laky v tom obchode, ktorý je tiež poľský... asi preto ich tam aj majú. A ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Nechty vyzerajú super, úplne mi pripomenajú nejaké mňamkové mliečne koktaily :) A názov značky nemá chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...