Catrice Marilyn & Me

Catrice Marilyn & Me

Pred pár týždňami som sa na Instagrame chválila týmto úlovkom. V podstate nejde o nijak špeciálny lak, ktorý patril do bežnej rady lakov asi rok dozadu. Vtedy som usúdila, že ho nepotrebujem a proste som si ho nekúpila. Neskôr som ho asi dva ale bo tri razy opäť držala v ruke. A zase nič. Až potom, keď som videla fotky u iných blogeriek, som banovala. Až raz v Žilinskej Tete som si ho všimla a neváhala som ani sekundu.

Priznám sa, mám čudný vzťah s červenou. Takmer vôbec ju nenosím. A dokonca nemám ani veľa červených lakov. Keď vidím na blogoch, že baby majú aj dvadsať červených...  Ja mám dvadsať modrých :D S červenou sa akosi neviem stotožniť. Mám pocit, že moje nechty nie sú stvorené pre červené laky.

Napriek tomu sa mi Marilyn & Me veľmi páči. Výrazná červená s kvapkou vínovej, s krásnym shimmerom a červenými trblietkami. Je tak trošku jelly a aj v troch vrstvách jemne presvitá necht. Ale to mu asi odpustím :) Lakoval sa trošku ťažšie. Je tekutejší a zabiehal kade-tade ku kožičke. Ale nič, čo by trochu acetónu a štetec nevyriešili. Trblietok na nechtoch by mohlo byť aj trošku viac, ale možno som ho dobre nepretrepala.

Som rada, že som si ho nakoniec zadovážila. Viem, že keby som ho tam v Tete nechala, teraz doma škriabem steny :D

Couple weeks ago I posted picture of this one on Instagram. Strictly speaking, it's not some special polish, it was a part of basic line of Catrice's polishes around a year ago. That time I just concluded that I don't need it. Then I saw it two or three times again and I have never bought it. But later on, when I saw pictures on other blogs, I did regret my decision. One time in one drugstore in Žilina I saw it and I had to bought it.

I have to admit that I have this weir relationship with red. I nearly wear it. And I even don't have many red polishes. When I see that other blogger girls having like twenty red polishes... I have twenty blue ones :D I somehow can't identify with red. I think my nails are not made for red polishes.

Regardless I really like Marilyn & Me. Bold red with a drop of wine, with lovely shimmer and red glitter. It's a bit jelly so you can see nail line. But I will forgive that  :) Application was bit difficult. It's quite runny and I messed up my cuticles. But that can be easily solved with some acetone and brush. I would like to have more glitter on my nails, but maybe I should shake the polish more.

I'm glad that I bought it in the end. I know if I left it there in drugstore, I would scratch the walls now :D

Catrice Marilyn & Me

Catrice Marilyn & Me

Catrice Marilyn & Me

Catrice Marilyn & Me

Dnes aj trochu líčenia ku laku à la Marylin.

Today with little makeup in Marylin style.




6 komentárov :

  1. Catrice laky mám veľmi rada a ako vidím asi si rozšírim zbierku aj o tento odtieň :)
    BlogByEmDe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bojím sa, že ho už len tak ľahko nezoženieš... Skôr v takých menších drogérkach, možno v Tete.

      Odstrániť
  2. aj ja mám veľa červených :-D toto bol fakt jeden nádherný odtieň v rodine Catrice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Možno raz v živote ma posadne mánia červených lakov... :D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...