Rimmel Salon Pro Urban Purple + life update

Tento týždeň som musela porušiť svoj harmonogram publikovania príspevkov... Vôbec som nestíhala. 

Rimmel Salon Pro Urban Purple + life update

Tento týždeň som musela porušiť svoj harmonogram publikovania príspevkov... Vôbec som nestíhala. 
Dôvodom je, že som dostala prácu! :) Veľmi sa teším, len akosi nemám veľmi čas na iné, ako robiť a spať :D Budete to so mnou musieť chvíľku vydržať, kým sa zabehnem. 
Nechty však lakujem, laky kupujem. Ako inak... A tak som si kúpila. Rimmel Salon Pro odtieň Urban Purple. Purple, purple... Je to viac berry, ako purple. Ale to nevadí. Zato tá farba. Ak nie som fanúšik červenej, tak malinovú ľúbim.

Okrem farby lak vyniká aj svojou krycou schopnosťou. Len zo zvyku som nalakovala dve vrstvy, ale stačila by aj jedna hrubšia. K dobrej aplikácii prispel aj super široký štetček. Teda aspoň ja som s ním spokojná. Šírka štetčeka je téma na dlhú diskusiu, každému vyhovuje niečo iné. Tento lak však odo mňa získava plný počet bodov. Jediné, s čím som mala problém, bolo jeho fotenie. Musela som mu teda trochu pomôcť a priblížiť ho k realite.

Pretože som nemala čas na zložité nechtové kreácie, rozhodla som sa použiť jednoduché polmesiačikové strieborné nálepky. Tie dodali celej manikúre šmrnc.

A viete, čo je najlepšie? Že si aj do roboty môžem nalakovať nechty akokoľvek bláznivo :)

I had to break my timetable of post publishing this week... I was so freaking busy. The reason is, that I got a job! :) I am really excited, but there is no time to do anything else just go to work and sleep :D You have to have patience with me now.

But I still paint my nails and buy polishes. Of course... And I bought. Rimmel Salon Pro in shade Urban Purple. Purple, purple... It's more berry, than purple. But I don't mind. But that color. If I'm not fan of reds, I love berry colors. 


Besides color the polish stands out also for it's coverage. Just because I'm used to I painted two layers, but one bit thicker will do the job. The application was easy also because the brush is super wide. At least I like it. The problem of thickness of the nail polish brush is for a long talk, everyone likes something else. I give 10/10 to this polish.Only problem I've experienced was taking pictures of it. So I had to edit it a bit to get photos closer to reality. 


Because I didn't have time to do some complex nail creations so I decided to use simple half moon silver stickers. It gave the manicure an edge.


And do you know what's the best? That I can wear all the crazy nail art to work too :)


Rimmel Salon Pro Urban Purple + life update

Rimmel Salon Pro Urban Purple + life update

Rimmel Salon Pro Urban Purple + life update




2 komentáre :

  1. Krásná barvička. Ty nálepky jí moc sluší.. asi bych taky měla vytáhnout nějaké glitry a trochu si s nimi pohrát:)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...