Jesenná móda / Autumn fashion

Jesenná móda / Autumn fashion
Dnešný príspevok bude o ďalšom nail arte z jesennej výzvy. Veronika z Nails Maniac uverejnila ďalšie dielko a ja nechcem zaostávať! :)

Ďalšou témou v poradí je jesenná móda. Jeseň mám rada aj preto, že môžem zas nosiť svoje obľúbené kúsky... Koženkovú bundu, "topografický" kabátik s vrstevnicami (ktorý si zaslúži vlastný nail art), šále, rôzne čižmičky. A páve do tej poslednej kategórie spadá to, čo mám na nechtoch. Predstavujem vám svoj obľúbený jesenný kúsok, topánky Dr. Martens.

Today's post will be the another nail art from autumn challenge. Veronika from Nails Maniac posted her creation so I wanted to catch up! :)

Next theme is autumn fashion. I also like autumn because I can wear my favourite pieces again... Leatherette jacket, my topographic coat with contour lines (that deseres it's own nail art), scarfs, various boots. And from last category is my inspiration. My favourite piece of autumn fashion are Dr. Martens boots.


Vždy som po tejto klasike túžila, ale v obchodoch na Slovensku som vždy videla len také s oceľovou špičkou, čo mne až tak ku šťastiu nechýba. Až minulý rok som ich objavila v predajni obuvi pre "bežných ľudí" :D Týmto nechcem uraziť komunitu ľudí, ktorí tieto topánky obľubujú. Ale toto bol ozaj taký viac mainstreemový obchod. Milé je tiež, že mi ich kúpili rodičia. Vo väčšine rodín by asi okolo týchto topánok vznikli rôzne reči typu "také bagandže škaredé drahé"... A keďže ide o poriadne, kožené "boty", keď začne pršať a ochladí sa, čo je typické pre jeseň, vyťahujem svoje obľúbené Martensy :) Toľko k inšpirácii.

I always wanted these classic shoes, but here in Slovakia I usually saw only those with steel toes, that I don't need. Until last year, when I found them in one shoe store for "normal people" :D I don't want to offend anyone who wears and loves these shoes. But this was really a "mainstreem" shop. Sweet thing is that my parents bought them for me. In most of families I think they would call them "clodhopper-y, ugly and expensive"..They are "heavy" boots and when it starts to rain and gets cold I take out my favourite Martens :) So that's all to my inspiration. 

Jesenná móda / Autumn fashion

Jesenná móda / Autumn fashion

Rozhodla som sa pre minimalistické vyobrazenie topánok na nechty. Vybrala som si prvky, ktoré sú pre ne typické. Koža, v mojom prípade čierna polomatná, žlté štepovanie a podrážka. Najskôr som si všetky nechty okrem prstenníka nalakovala čiernym lakom Rimmel 800 Black Out. Na prstenník som použila Ados 627. Ide o okrovú farbu, trochu viac do zelena, ktorá sa podobá na farbu akej je podrážka Martensov. Tenkým štetčekom som potom na prostredník dookola namaľovala žltou Maybelline 749 čiarky, ktoré majú predstavovať štepovanie. Na prstenník som ešte urobila hnedým lakom vzor podobný na podrážke. Celý výtvor som potom prelakovala matujúcim nadlakom, ktorý nechty nezmatnil úplne ako by mal, čo ale v tomto prípade bola výhoda :)

I decided for minimalistic representation of shoes on my nails. I picked features that are typical for Martens. Leather, in my case semi matte, yellow stitching around and sole. Firstly I painted all my nails except ring finger with Rimmel 800 Black Out. On ring finger I used Ados 627, which is greenish ochre color, that reminded me the sole. With fine brush I rimmed my middle finger yellow stitches using Maybelline 749. On ring finger I did with brown polish some pattern similar to one on sole. I added coat of mattifying top coat, which wasn't working very well but in this case it was advantage.

Jesenná móda / Autumn fashion

A čo vy, čo vy najradšej nosíte na jeseň, čo je váš obľúbený kúsok?

And what about you? What do you like to wear in autumn, what is you favourite piece?




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...