Pečené dobroty / Baked goods (RIP DIET)

Pôvodne som nezamýšlala publikovať tento nail art ako ďalší príspevok do jesennej výzvy. Ale keď už mám prvý raz niečo pečené na nechtoch...

Pečené dobroty / Baked goods (RIP DIET)

Pôvodne som nezamýšlala publikovať tento nail art ako ďalší príspevok do jesennej výzvy. Ale keď už mám prvý raz niečo pečené na nechtoch, tak to využijem.

Pre donuty, americké deravé šišky som sa rozhodla, lebo Nailpolis uverejnil ďalší "odznak", ktorý môžem získať za päť lajkov za daný nail art.

Donuty ale vôbec neobľubujem. Celkovo sa snažím prestať jesť blbosti :) Neviem, či to máte aj vy tak, ale ak priberiem, tak len v lete. Ani vianočné sviatky nie sú také kritické. A po tom, čo som zhodila dvanásť kilo, už nikdy sa nechcem vrátiť späť. A tak cvičím a varím si do práce... Snažím sa získať svoju minuloročnú formu :)

A tak sa to všetko pekne prepojilo. Jesenná výzva a pečené dobroty, donuty z Nailpolisu, ja a zmeny v mojom stravovacom režime.

Dosť bolo môjho blábolenia o zdravej strave. Teraz k nechtom...

Initially I wasn't planning to post this nail art as next post of autumn challenge. But since I have something baked for the first time on my nails, I will take advantage of it.

I picked donuts because Nailpolis revealed new badge, which I can get for five likes on my donut nail art.

But I don't like donuts at all. I'm trying to stop eating all those sweet stuff overall :) I don't know why but I usually gain some weight during the summer. Not even Christmas holidays aren't that bad for me. And after losing 26 lbs I don't want to get back, like never, So I exercise (it's more exorcise :D) and I prepare my meals to work, and stuff... Trying to chatch up my last year's form :)

So everyting is nicely connected. Autumn challenge and baked goods, donuts from Nailpolis my changed eating habits.

Okay, enough blabbering. Now to nails...

Pečené dobroty / Baked goods (RIP DIET)

Ako základ na šišky som použila nový nude lak od Miss Sporty 031. Lakoval sa bez problémov a tá farba je skvelá! Na prostredník a prstenník som použila Rimmel Lose Your Lingerie. Ako polevu som zvolila ďalší nový lak Ados 590 a priamo štetčekom som maľovala stekance. Na posýpku som si vybrala svetlomodrý Raindrop od NYC a nový pastelovo žltý Avon Lemon Sugar. Na prostredníku som potom kombináciou Lose Your Lingerie, Raindrop a Lemon Sugar vytvorila gradient. Čiernym lakom Rimmel Blackout som napísala malý motivačný nápis "RIP DIET". Prstenník som si ozdobila celou, malou šiškou.

As a base for donuts I used new polish from Miss Sporty 031. Application was easy and that color, I simply love it! On my middle and ring finger I used Rimmel Lose Your Lingerie. For an icing I picked another new polish Ados 590 and I was using the brush from bottle. To draw sprinkles I used light blue NYC Raindrop and new yellow pastel Avon Lemon Sugar. On my middle finger I created gradient using combo of Lose Your Lingerie, Raindrop and Lemon Sugar. With black polish Blackout from Rimmel I wrote little motivational sign "RIP DIET". On my ring finger I painted whole little donut.

Pečené dobroty / Baked goods (RIP DIET)

Pečené dobroty / Baked goods (RIP DIET)

Po dlhšej dobe som si tak dopriala zložitejší a veselý nail art. Ako sa vám páči? :)

After longer time I treated myself with more complex and cheerful nail art. How do you like it? :)




6 komentárov :

  1. Aaaa, to je slaďoučký :D Nesmírně se mi líbí ten nápis RIP Diet :)))) Krásně sis s tím pohrála !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je strašne vtipný nail art :-) Mne sa hlavne páči tá šiška, lebo mňa by asi nenapadlo na tú polevu hľadať lak so shimmerom. A skvelo to vyšlo, radosť pozerať ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) snažila som sa aby to tak pôsobilo, tak sa teším... Ten shimmer, chcela som aby všetky laky neboli krémové. Plus tento bol nový :) Ďakujem ti, som rada, že sa páči...

      Odstrániť
  3. Moc pěkné :) A ten nápis..boží..:D

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...